Cordoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van cindy hage - WaarBenJij.nu Cordoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van cindy hage - WaarBenJij.nu

Cordoba

Door: cindyhage

Blijf op de hoogte en volg cindy

06 Mei 2012 | Argentinië, Córdoba

Dag lieve familie en vrienden

We zijn inmiddels in Cordoba aangekomen de 2e stad van Argentinie met 1.2 miljoen inwoners veel cultuur, universiteiten dus heel veel studenten die geloof ik allemaal een eigen hondje hebben en redelijk wat geld te besteden. Het hostel hier is wat minder gezellig en de kamer heeft wat weg van een hol, green ramen, gelukkig wel een deur naar een balkon. De buren waren flink aan het blowen, ons raam stond open dus ik heb lekker geslapen. De reis hierheen was langer dan de vorige 7 uur, maar goede plekken in de bus. Aleisa heeft het goed gedaan, maar geeft zich niet gauw over wat slapen betreft, heeft ze van haar vader. Vandaag mooie plekken in de stad bezocht, was leuk wel vermoeiend afstanden van hostel naar centrum is behoorlijk. Het weer is lekker. Morgen willen we met een minibusje een meer buiten cordoba bezoeken even weg van de drukte. Daarna naar Tucuman waar we vrienden zullen bezoeken.

Leuk om jullie reacties te lezen en te horen hoe het met jullie gaat. Ik ben lekker ontspannen, wel wil ik min. 3 nachten op een plek blijven na een busreis, anders voel ik me net zo´n muilezel. Lijkt af en toe wel ´wedden dat´ neemt de taxichauffeur ons mee of houdt hij het voor gezien, laatst zat alles erin, behalve ik ging nog net nu weet ik hoe een ingepotte aarbei zich voelt.


Heel veel liefs, muchos besos y abrazos Cindy, Wilfred en Aleisa

  • 06 Mei 2012 - 22:28

    Pa Cees :

    hoi allemaal leuk die verhalen ,wat een belevenissen.maar cin je kan beter schryfster worden hoor.ga je gewoon heel de wereld over je maakt wat reisverslagen en ze kunnen je best een tydje missen op de O.K.zal ik wel voor de kleine kukel zorgen (HA-HA )ben bly dat het allemaal goed verloopt,geniet maar van de mooie natuur en doe myn ogen dicht zie ik weer mooie dingen van toen. maar ga jullie groeten en knufies voor allen.
    veel plezier en xxx groetjes pa .
    .

  • 07 Mei 2012 - 07:04

    Koen, Amber En Evi:

    Hai! Leuk om te lezen dat het goed gaat, Aleisa is een grote meid dan! Veel plezier nog geniet ervan1 Grtz uit Hollandia!

  • 07 Mei 2012 - 09:46

    Oma Trudie:

    Dag lieve luitjes,
    Jammer dat ik gisteren niet op Internet kon ik was druk aan het werken.... pfft 4 late diensten op 1 rij en zeker geen spijt van mijn besluit om voorlopig te stoppen in de zorg. Leuk om de enthousiaste vehalen te lezen en het zal fijn wanneer je straks bij jullie vrienden gearriveerd zijn en mss wat langer kan blijven op dezelfde plaats. Het is nu zonnig weer, ik geniet van mijn vrije dag en kijk erg uit naar a.s. zaterdag wanneer we voor 2 weken vertrekken naar Spanje en mss leren we net zo snel Spaans als Aleisa...hahaha!! Ad heeft al een voorproefje daar gehad met z'n vriend en genoten van zon en de mooie omgeving. Leuk om hier alle reacties te lezen van iedereen.
    Geniet ze verder en ik kijk alweer uit naar jouw volgende verhaal Cindy of mss komt Wilfred ook een keer aan de beurt want hij kan ook mooi schrijven.
    Voor Aleisa een hele ervaring en ze steelt daar al vele harten zoals ik heb begrepen.
    Liefs van ons en muchos besos....

  • 07 Mei 2012 - 15:10

    Ger En Dieny:

    Dag Lieverds,

    Hier een berichtje uit B op Zoom, alles goed hier hoor. JUllie beleven heel wat in dat Argentinie, Cordoba zo'n grote studentenstad en druk, groot gelijk dat jullie naar de natuur gaan vandaag, mooie meren hebben ze daar. Aleisa ik mis jou hoor XXX en knuffel, en ook jullie hoor Wilfred en Cindy . Fijn dat je zo naar Tucaman gaat komt er even rust in het gezin.
    Morgen ga ik effen naar jullie huis ! het wasgoed terug brengen.
    Dan nog een paar dagen en ga ik net als Trudie op vakantie !!
    liefs Geriitje en Dieny knuffel xxx

  • 07 Mei 2012 - 15:54

    Judith:

    Haha iets meer afzien dus met jullie raam loze kamer, maarja je kan ook niet alles hebben he, maar wel lekker geslapen. Wat een lekker idee dat jullie naar een meertje gaan even rust iid alles even laten bezinken. Kan niet wachten op het volgende verslag.
    Hier is alles goed. Heerlijk in de tuin bezig geweest.twee weken vrij gehad en morgen mag ik weer.
    groetjes

  • 08 Mei 2012 - 18:30

    Anita:

    Hey lieverds,
    Wat fijn om te lezen hoe het jullie gaat... echt leuk zo. En geweldig hoe Aleisa reageert en wat ze allemaal zegt... "appeltjes uit de kast..... hahahhahhaaa".
    Mij gaat het goed naar omstandigheden, de kids ook. Ik zit te duimen op goed weer ivm de "break" volgende week met hemelvaart; ik zie wel ff op tegen het pakken en de rit maar dan... hopelijk lekker weer en genieten van en met Yari en Zino. Wat een temperatuurtje bij jullie al.... heerlijk. Heeeeel veeeel liefs en dikke knuf en kus, van ons 3-tjes xxxxx

  • 08 Mei 2012 - 19:51

    Varsha:

    Hoi cin leuk om je verhaaltjes te lezen..die Aleisa toch, heb wel gelachen van dat stukje waar je schreef dat ze haar handschoenen aanhad hahahha.. geniet ze meid en ik kijk uit naar je volgend verslag.

    liefs. xxx

  • 10 Mei 2012 - 12:32

    Hans-jan:

    Hoi Wilfred en familie,

    Je mailtje is goed aangekomen. Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen...

  • 10 Mei 2012 - 17:00

    Oma Trudie:

    Ik heb de woensdag wat normaal mijn oppasdag is nu eens heel anders doorgebracht. 's Morgens kwamen eindelijk na 5 mnd de meubels binnen. Met een vriendin waar ik mee naar Rosada zou gaan in de middag hebben we al een gedeelte uitgepakt en Ad later de rest.Ik wist amper meer hoe alles er uit zag..hahaha!! De kamer lijkt nu ineens erg vol te staan maar wel veel leuker en aangekleder zo. Fijn dat jullie nu een weekje rust hebben en Aleisa kan goede vriendjes worden met de hond. Het zal inderdaad wel erg veranderd zijn na 8 jaar. Hier is het noodweer en het regent echt plensbuien, wel een zwoele temperatuur. Morgen nog 1 dag werken en dan vertrekken we zaterdag naar St Pere Pescador. We zijn er helemaal klaar voor en ik zal net als jij Cindy blij zijn als we zo rond het middaguur in de auto zullen zitten. We doen het rustig aan omdat we daar zondag pas verwacht worden op de camping dus mss ook nog wel een paar uurtjes slapen onderweg, we zien wel.
    Zometeen weer paardrijden en dat zal wel in de warme binnenbak worden met dit weer. Pfft.... Morgen nog 1 dag werken en holiday.....Super wat kijk ik daar naar uit zeg.
    Voor jullie verder veel plezier toegewenst en dat er vele mooie dingen op jullie pad mogen komen.
    Dikke knuffel voor Aleisa, ik moet wel veel aan haar denken hoor. Morgen kunnen we het canvas-schilderij waar Leisje en oma samen op staan, op gaan halen en ik denk dat deze erg mooi zal zijn met een houten lijst er omheen. Deze krijgt een gepaste plaats aan de muur in the livingroom.
    Hele plassen nu hier en ik hoop dat we in Spanje wat droger weer zullen hebben dan hier in het natte kikkerlandje.
    Liefs van ons xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Córdoba

cindy

we gaan naar argentinie en bolivia joepie!

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 12496

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

argentinie&bolivia

Landen bezocht: